Adatkezelési Tájékoztató
Tarcali Közös Önkormányzati Hivatal
A személyes adatok kezelésével összefüggő tevékenységeinket az új Európai Uniós általános adatvédelmi rendeletben (GDPR: General Data Protection Regulation) kötelezően előírt és alkalmazandó szabályok tekintetében felülvizsgáltuk és elkötelezettek vagyunk aziránt, hogy az abban, valamint a hazai hatályos jogszabályokban meghatározott követelményeknek megfelelően végezzük.
Az Adatkezelő megnevezése: | Tarcali Közös Önkormányzati Hivatal |
Elérhetőségeink: | |
Postai címünk: | 3915 Tarcal, Fő utca 61. |
Email címünk: | jegyzo@tarcal.hu |
Telefonszámunk: | 06/47/580-442 |
Adatvédelmi tisztviselő neve: | Dr. Debre Magdolna |
Elérhetősége (email címe): | drdebre.magdolna@hanganov.hu |
Tartalom
1 Bevezető, az adatkezelés alapelvei
2 Az adatkezelés biztonsága.
3 Az Ön jogai
4 Kik ismerhetik meg az adatokat?.
5 Az adatok továbbítása.
6 Panaszkezelés és további jogérvényesítési lehetőségek.
7 Adatkezelési tevékenységeink.
7.1 Érdeklődés, kapcsolatfelvétel során kezelt adatok.
7.2 Közérdekű adatok igénylésével kapcsolatos adatkezelés
7.3 Rendezvényen rögzített kép- és videófelvételek.
7.4 Szerződéses partnerek adatainak kezelése.
7.5 Álláspályázatra jelentkezők adatai
7.6 Munkavállalók személyes adatai – személyügyi nyilvántartás
7.7 Munkavállalók személyes adatai – bérszámfejtés
7.8 Menetlevelek adatai
7.9 Számítástechnikai, infokommunikációs, illetve elektronikus eszközökön tárolt személyes adatok.
8 Az Adatkezelési tájékoztató felülvizsgálata és elérhetősége.
1. Bevezető, az adatkezelés alapelvei
Elkötelezettek vagyunk ügyfeleink, munkavállalóink és szerződéses partnereink személyes adatainak védelmében egyaránt, kiemelten fontosnak tartjuk minden érintett információs önrendelkezési jogának tiszteletben tartását.
A személyes adatokat bizalmasan kezeljük és megteszünk minden olyan biztonsági, technikai és szervezési intézkedést, amely a személyes adatok biztonságát garantálja.
Kötelezettséget vállalunk arra, hogy a tevékenységeinkkel összefüggésben folytatott minden adatkezelés megfelel a hatályos jogszabályokban meghatározott előírásoknak, különösen pedig az alábbiaknak:
- az Európai Parlament és a Tanács (EU) 2016/679 rendelete (2016. április 27.) a természetes személyeknek a személyes adatok kezelése tekintetében történő védelméről és az ilyen adatok szabad áramlásáról, valamint a 95/46/EK rendelet hatályon kívül helyezés (általános adatvédelmi rendelet), vagy más néven GDPR: General Data Protection Regulation;
- 2011. évi CXII. törvény (Infotv.) az információs önrendelkezési jogról és információszabadságról.
Az adatkezeléseink során alkalmazott további jogszabályi előírásokról részletes információkat olvashat az adatkezelési tevékenységeinket bemutató alábbi fejezetekben.
Az általunk végzett adatkezelések önkéntes hozzájáruláson, illetve törvényi felhatalmazáson egyaránt alapulhatnak.
Az önkéntes hozzájáruláson alapuló adatkezelés esetében személyes adatai kezeléséhez adott hozzájárulását bármikor visszavonhatja.
Az önkéntes hozzájárulásán alapuló, illetve a jogszabályban meghatározott, kötelező adatkezelésekkel kapcsolatban információs önrendelkezéshez fűződő jogainak érvényesítését a jelen tájékoztatóban, az alábbiakban részletesen meghatározottak szerint biztosítjuk.
2. Az adatkezelés biztonsága
A személyes adatok kezelésének jogszerűségét és biztonságát az alábbi főbb intézkedésekkel garantáljuk:
- személyes adatot csak meghatározott célból, jog gyakorlása és kötelezettség teljesítése érdekében kezelünk;
- kizárólag azokat a személyes adatokat kezeljük, amelyek az adatkezelés céljának eléréséhez feltétlenül szükségesek;
- a személyes adatokat kizárólag addig kezeljük, ameddig azok kezelését törvény előírja, illetve lehetővé teszi;
- a személyes adatokat töröljük, amennyiben további kezelésükhöz az érintett hozzájárulása nem áll rendelkezésre vagy ahhoz nincs törvényi jogalap (pl.: ha az adatkezelés célja megszűnik vagy az adatkezelés előzetesen meghatározott időtartama letelik);
- a személyes adatok kezeléséhez (tárolásához, feldolgozásához, továbbításához, stb.) használt informatikai rendszereink és eszközeink védelméről korszerű, az ismert kockázatokkal arányos informatikai biztonsági megoldások alkalmazásával gondoskodunk, ezek által biztosítva a kezelt adatok illetéktelen hozzáférés, jogosulatlan módosítás vagy törlés, illetve megsemmisülés elleni védelmét;
- az informatikai rendszereinkben kezelt adatokhoz és a papír alapú iratokhoz a hozzáférést munkatársaink számára is engedélyhez kötjük, a jogosultságok kiosztásának alapelve, hogy kizárólag a munkavégzésükhöz szükséges adatokat ismerhetik meg;
- az iratkezelést zárt területen, védett helyiségeinkben végezzük;
- a személyes adatok kezelését végző, azokhoz hozzáféréssel rendelkező munkatársaink a munkavégzésük során megismert, tudomásukra jutott információkra vonatkozóan titoktartási kötelezettségükről írásos nyilatkozatot tesznek;
- a személyes adatok kezelésében, feldolgozásában, illetve azok továbbításban érintett szerződéses partnereink esetében gondoskodunk arról, hogy az adatok biztonságos továbbítására és bizalmas kezelésére vonatkozó szerződéses garanciális feltételek megkötött megállapodásainkban érvényesüljenek.
3. Az Ön jogai
Bármikor kérhet tájékoztatást személyes adatai kezelésével kapcsolatban írásban (emailben, illetve postai címünkre megküldött levélben) vagy szóban (telefonon). Felhívjuk a figyelmét, hogy telefonon történő megkeresése esetén – amennyiben adatkezeléssel kapcsolatos igénye indokolja (pl.: adatainak törlését kéri) –, akkor azonosítanunk kell abból a célból, hogy jogosult-e a kérésre, mielőtt teljesítjük azt. Amennyiben személyazonossága igazolása nem lehetséges, akkor kizárólag általános tájékoztatást adhatunk az adatkezeléssel kapcsolatban. Emiatt javasoljuk, hogy kérdését vagy igényét lehetőleg írásban jelezze.
Szintén bármikor kérheti adatai helyesbítését, módosítását, ha például azok megváltoztak (pl.: neve, címe, telefonszáma, stb.), vagy amennyiben azt tapasztalja, hogy például hibásan adta meg vagy tévesen, illetve hiányosan rögzítettük azokat.
Adatai törlését is kérheti, s ha annak nincs jogszabályi akadálya, akkor kérésének haladéktalanul eleget teszünk (ellenkező esetben pedig tájékoztatjuk a törlés megtagadásának indokáról).
Amennyiben olyan kérdése merülne fel, amely jelen adatkezelési tájékoztatónk alapján nem egyértelmű, kérjük, hogy forduljon hozzánk bizalommal fenti elérhetőségeinken!
Törekszünk arra, hogy minél gyorsabban választ adjunk, viszont amennyiben kérdése megfelelő megválaszolása több időt vesz igénybe, akkor legfeljebb 15 napon belül vállaljuk a válaszadás teljesítését.
4. Kik ismerhetik meg az adatokat?
Az Ön által megadott személyes adatok megismerésére kizárólag munkatársaink, valamint a jogszabályi előírások alapján kijelölt azon közigazgatási szervek jogosultak, amelyek számára adatszolgáltatási kötelezettségünk teljesítése során bizonyos információkat – például az adott ügy intézéséhez szükséges adatokat – kötelesek vagyunk továbbítani.
5. Az adatok továbbítása
Személyes adatait azok megismerésére jogosultsággal nem rendelkezők számára nem adjuk át, harmadik félnek kizárólag abban az esetben továbbítjuk, ha Ön ehhez előzetesen hozzájárulását adta. Kivételt képeznek ez alól a törvényben vagy helyi önkormányzati rendeletben előírt kötelező adatszolgáltatások, amelyek esetében azokat az adott közigazgatási szerv, illetve hatósági vizsgálat esetén az eljáró hatóság (pl.: rendőrség, ügyészség, bíróság, stb.) hivatalos megkeresésére kötelesek vagyunk átadni. Ehhez az Ön külön hozzájárulása nem szükséges, mivel ez jogszabályi előírásban meghatározott feladatunk.
Az adatkezelési tevékenységeinket részletesen bemutató következő fejezetekben az adattovábbítás címzettjeiről további információkat olvashat.
6. Panaszkezelés és további jogérvényesítési lehetőségek
Mindent tőlünk telhetőt megteszünk, hogy a személyes adatok kezelése a jogszabályoknak megfelelően történjék. Amennyiben úgy érzi, hogy nem feleltünk meg ennek vagy bármilyen kérdése merülne fel ezzel kapcsolatban, kérjük jelezze számunkra fenti elérhetőségeinken.
Személyes adatai védelméhez fűződő jogai megsértése esetén jogorvoslati lehetőségért – amennyiben az Adatkezelő az Ön jelzése ellenére sem szünteti meg jogsértő magatartását – a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatósághoz fordulhat, alábbi elérhetőségein:
Hivatalos név: | Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság (NAIH) |
Postai cím: | 1125 Budapest, Szilágyi Erzsébet fasor 22/c. |
Telefonszám: | +3613911400 |
Email: | ugyfelszolgalat@naih.hu |
Weboldal: | www.naih.hu |
7. Adatkezelési tevékenységeink
7.1 Érdeklődés, kapcsolatfelvétel során kezelt adatok
Elérhetőségeink bármelyikén felveheti Velünk a kapcsolatot. A kapcsolatfelvétel során megadott személyes adatait kizárólag az Önnel való kapcsolattartásra használjuk.
Az adatkezelés célja: | Az érdeklődők tájékoztatásának biztosítása. |
Az adatkezelés jogalapja: | Az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvényben, illetve a GDPR 6. cikk 1. a) pontjában előírtak szerint önkéntes hozzájáruláson alapul az adatkezelés. |
A kezelt adatok köre: | A kapcsolattartásra az alábbi adatok közül az Ön által önkéntesen megadottakat kezeljük:
· név, |
Az adatkezelés időtartama: | Amennyiben az eseti jellegű kapcsolatfelvétel tárgyában jogszerűen igény érvényesíthető, annak igazolhatósága céljából legfeljebb 5 évig megőrizhetjük a megadott adatokat. |
Az adatok továbbítása: | A kezelt adatokat nem továbbítjuk. |
7.2 Közérdekű adatok igénylésével kapcsolatos adatkezelés
A működésünkkel, tevékenységünkkel kapcsolatos közérdekű, illetve közérdekből nyilvános adatokat a hatályos jogszabályi előírásoknak megfelelően, közzétételi kötelezettségünk teljesítése céljából nyilvánosságra hozzuk.
Közérdekű adatot bárki igényelhet elérhetőségeinken, amelynek teljesítése kapcsán az alábbi adatkezelést végezzük.
Az adatkezelés célja: | A közérdekű adatigénylés teljesítése, valamint az azonos igénylő által egy éven belül benyújtott, azonos adatkörre irányuló közérdekű és közérdekből nyilvános adatigénylés azonosítása, az adatigényléshez kapcsolódó költségtérítés megállapítása és pénzügyi teljesítésének biztosítása, bizonylatolása. |
Az adatkezelés jogalapja: | Az adatkezelés az alábbi jogszabályi előírásokon alapul:
· GDPR 6. cikk (1) bekezdés c) pontja, |
A kezelt adatok köre: | · adatigénylő neve, · elérhetőségei (az adatigénylés formájától függően: postázási cím, email cím, telefonszám), · igényelt adatok köre, · költségtérítés megállapításához kapcsolódó számlázási adatok (név, számlázási cím, adószám) |
Az adatkezelés időtartama: | A közérdekűadatigényléssel összefüggésben megadott személyes adatokat az adatigénylés teljesítését követő egy év elteltével töröljük. A költségtérítéssel járó adatigénylések teljesítéséhez kapcsolódó pénzügyi bizonylatok (pl.: számlák) megőrzési ideje 5, illetve az adóügyi önellenőrzés biztosíthatósága érdekében legfeljebb 8 év. Ennek elteltével töröljük, illetve leselejtezzük és megsemmisítjük a bizonylatokat. |
Az adatok továbbítása: | Amennyiben költségtérítés is megállapításra kerül, akkor a közérdekű adatigénylés teljesítéséhez kapcsolódó pénzügyi bizonylatok (pl.: számlák) tartalmát a Nemzeti Adó- és Vámhivatal számára kötelesek vagyunk átadni. |
7.3 Rendezvényen rögzített kép- és videófelvételek
Az általunk szervezett rendezvényeken esetenként kép- és videófelvételek is készülhetnek, amelyeket a nyilvánosság tájékoztatása, az adott rendezvény, program, illetve a település népszerűsítése céljából nyilvánosságra hozunk.
A nyilvánosságra hozatal tényéről és helyéről az adott rendezvényről szóló adatkezelési tájékoztatóban minden esetben részletes információkat biztosítunk.
Az adatkezelés célja: | A nyilvánosság tájékoztatása, az adott rendezvény, program, illetve a település népszerűsítése. |
A kezelt adatok köre: | A felvételeken szereplő, beazonosítható, felismerhető természetes személyek képmása. |
Az adatkezelés jogalapja: | Az adatkezelés az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvényben, illetve a GDPR 6. cikk 1. a) pontjában előírtak szerint önkéntes hozzájáruláson alapul. |
Az adatkezelés időtartama: | Az érintett hozzájárulásának visszavonását (törlés kérése) követően haladéktalanul. |
Az adatok továbbítása: | Az adott rendezvény, program kapcsán az adatok nyilvánosságra hozatala, publikálása céljából a felvételeket esetenként továbbítjuk, például a sajtó képviselőeinek. Az adattovábbítás tényéről és címzettjéről az adott rendezvényről szóló adatkezelési tájékoztatóban minden esetben részletes információkat biztosítunk. |
7.4 Szerződéses partnerek adatainak kezelése
Szerződéses partnereink jogi személyek (cégek, vállalkozások), ugyanakkor a céges kapcsolattartói adatok tartalmazhatnak olyan, a természetes személy azonosítására alkalmas információkat (pl.: email cím előtagjában a név), amelyek személyes adatnak minősülnek, az adatkezelés biztonságáról és jogszerűségéről ezek esetében emiatt szintén gondoskodunk.
Az adatkezelés célja: | A szerződéses partnerek nyilvántartása, a partnerekkel való kapcsolattartás biztosítása, illetve jogszabályi kötelezettség teljesítése. |
Az adatkezelés jogalapja: | Szerződésen, valamint a számviteli- és adóügyi törvények előírásai szerint jogszabályon alapul az adatkezelés:
· az államháztartásról szóló 2011. évi CXCV. törvény, |
A kezelt adatok köre: | A szerződéses partnerek (jogi személyek), illetve képviselői, kapcsolattartói (természetes személyek) beazonosításához, a velük történő kapcsolattartáshoz, a szerződés jogszerűségének igazolásához, továbbá a számlák- és egyéb pénzügyi bizonylatok kiállításához szükséges adatok közül az alábbi adatok:
· név (cég tulajdonosa, képviselője, kapcsolattartója neve), |
Az adatkezelés időtartama: | A szerződések jogszabályban meghatározott megőrzési ideje 10 év.
A szerződéskötéshez kapcsolódó átláthatósági nyilatkozatok megőrzése a szerződésből eredő követelések elévüléséig tarthat. A szerződés teljesítéséhez kapcsolódó pénzügyi bizonylatok (pl.: számlák) megőrzési ideje 5, illetve az adóügyi önellenőrzés biztosíthatósága érdekében legfeljebb 8 év. Ennek elteltével töröljük, illetve leselejtezzük és megsemmisítjük a bizonylatokat. |
Az adatok továbbítása: | A teljesítéshez kapcsolódó pénzügyi bizonylatok (pl.: számlák) tartalmát a Nemzeti Adó- és Vámhivatal számára kötelesek vagyunk átadni. |
7.5 Álláspályázatra jelentkezők adatai
A szükséges munkaerő biztosítása kiemelten fontos számunkra. A megfelelő szakemberek megtalálása, kiválasztása céljából alkalmanként álláspályázatokat hirdetünk meg.
Az adatkezelés célja: | A feladatellátás folyamatos biztosításához szükséges humánerőforrás biztosítása, a munkakör betöltésére alkalmas (megfelelő kompetenciákkal rendelkező) pályázó kiválasztása. |
Az adatkezelés jogalapja: | Az adatkezelés az alábbi jogszabályi előírásokon alapul:
· az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvény, |
A kezelt adatok köre: | A jelentkezők beazonosításához, a velük történő kapcsolattartáshoz, valamint a munkakör betöltésére való alkalmasságuk előzetes elbírálásához szükséges alábbi adatok:
· jelentkező neve, |
Az adatkezelés időtartama: | A benyújtott álláspályázatok elbírálását, illetve amennyiben az érintett (pályázó) a megadott személyes adatai meghatározott, hosszabb idejű kezeléséhez előzetesen hozzájárult, annak lejáratát követően vagy – amennyiben ezt korábbi időpontban visszavonja – az érintett erre vonatkozó kérésének időpontjában töröljük az adatokat. |
Az adatok továbbítása: | A kezelt adatokat nem továbbítjuk. |
7.6 Munkavállalók személyes adatai – személyügyi nyilvántartás
Munkatársaink adatait a jogszabályban előírt munkaviszonnyal összefüggő nyilvántartási, adatszolgáltatási kötelezettségek teljesítése és a humánerőforrás menedzsment feladatok támogatása céljából kötelezően előírt módon kezeljük.
Az adatkezelés célja: | A munkaviszonnyal összefüggő nyilvántartási, adatszolgáltatási kötelezettségek teljesítése. |
Az adatkezelés jogalapja: | Az adatkezelés az alábbi jogszabályokon alapul:
· a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény, |
A kezelt adatok köre: | A munkavállalók természetes személyazonosító adatai (törzsadatok), valamint a munkaviszonnyal összefüggő egyéb adatok:
· munkavállaló neve; |
Az adatkezelés időtartama: | Adatkezelő, mint munkáltató a biztosított, volt biztosított biztosítási jogviszonyával összefüggő, a szolgálati időről vagy a nyugellátás megállapítása során figyelembevételre kerülő keresetről, jövedelemről adatot tartalmazó munkaügyi iratokat a biztosítottra, volt biztosítottra irányadó öregségi nyugdíjkorhatár betöltését követő öt évig köteles megőrizni. |
Az adatok továbbítása: | A foglalkozás-egészségügyi ellátáshoz, illetve a munkavédelmi tevékenységekhez szükséges alap adatokat (név, munkakör, beosztás) szerződéses partnereink (üzemorvos, munkavédelmi szolgáltató) felé továbbítjuk.
Munkavállalóink adatait jogszabályi előírás alapján a Közszolgálati alapnyilvántartás központi informatikai rendszerbe kötelesek vagyunk feltölteni. A kezelt adatokat nem továbbítjuk. |
7.7 Munkavállalók személyes adatai – bérszámfejtés
Az adatkezelés célja: | A munkavállalók bér- és járulékelszámolásának biztosítása. |
Az adatkezelés jogalapja: | Az adatkezelés az alábbi jogszabályi előírásokon alapul:
· a munka törvénykönyvéről szóló 2012. évi I. törvény, |
A kezelt adatok köre: | A munkavállalók bér- és járulékelszámolásához és kifizetéséhez szükséges személyazonosító adatai (törzsadatok), valamint a munkaviszonnyal összefüggő egyéb adatok:
· munkavállaló neve; |
Az adatkezelés időtartama: | Adatkezelő, mint munkáltató a biztosított, volt biztosított biztosítási jogviszonyával összefüggő, a szolgálati időről vagy a nyugellátás megállapítása során figyelembevételre kerülő keresetről, jövedelemről adatot tartalmazó munkaügyi iratokat a biztosítottra, volt biztosítottra irányadó öregségi nyugdíjkorhatár betöltését követő öt évig köteles megőrizni. |
Az adatok továbbítása: | A bér- és járulékelszámolással kapcsolatos, jogszabályban meghatározott adatokat a hatályos adójogi előírásoknak megfelelően a Nemzeti Adó- és Vámhivatal, illetve a keresőképtelenség esetén (pl.: táppénz) az egészségbiztosítási ellátásokért felelős Magyar Államkincstár felé kötelesek vagyunk bejelenteni. |
7.8 Menetlevelek adatai
Gépjárműveink használata menetlevél vezetéséhez kötötten történik, amelynek minimálisan tartalmaznia kell a hatályos jogszabályi előírások alapján a gépjármű vezetőjének – és ha van, akkor az utasa – nevét is.
Az adatkezelés célja: | Jogszabályi kötelezettség teljesítése. |
Az adatkezelés jogalapja: | Az adatkezelés az alábbi jogszabályi előírásokon alapul:
· a gépjárműadóról szóló 1991. évi LXXXII. törvény, |
A kezelt adatok köre: | Gépjármű használatára jogosult munkavállalók alábbi adatai:
· gépjármű vezető, illetve utas neve, |
Az adatkezelés időtartama: | A menetlevelek megőrzési ideje a hatályos számviteli előírások alapján 8 év. Ennek elteltével töröljük az adatokat, illetve leselejtezzük, megsemmisítjük a bizonylatokat. |
Az adatok továbbítása: | A menetleveleket nem továbbítjuk, viszont esetleges vizsgálata során a Nemzeti Adó- és Vámhivatal jogosult azok megismerésére. |
7.9 Számítástechnikai, infokommunikációs, illetve elektronikus eszközökön tárolt személyes adatok
A kiadott eszközök használatát és adattartalmát nem ellenőrizzük, viszont a laptopokra telepített vírusvédelmi megoldás, illetve az eszközön futó alkalmazások, szoftverek hozzáférhetnek a eszközön tárolt személyes adatokhoz, azok főbb jellemzőiről (pl.: fájl neve, típusa) – például vírusfertőzés esetén – a helyi biztonsági rendszernaplókban naplóbejegyzések készülhetnek.
Tekintettel arra, hogy egyes informatikai rendszereink elérése (pl.: levelezés) ezeken az eszközökön keresztül valósul meg, azokon a munkavégzéshez kapcsolódó információk tárolása, kezelése történik, az eszközök elvesztése, ellopása esetén fennáll a kockázata az illetéktelen hozzáférésnek. Emiatt kiemelten fontos számunkra ezeknek az eszközöknek a megfelelő védelme és biztonságos kezelése.
Az adatkezelés célja: | A munkavégzéshez biztosított számítástechnikai, infokommunikációs vagy elektronikus eszközök biztonságos üzemeltetése. |
Az adatkezelés jogalapja: | Jogszabályon alapul az adatkezelés a munka törvénykönyvéről szóló 2012. évi I. törvény alapján. |
A kezelt adatok köre: | A munkavállalók által a használatukra átadott eszközön tárolt személyes adataik (pl.: telefonszámok, fényképek, email címek, stb.). |
Az adatkezelés időtartama: | A munkavégzéshez biztosított számítástechnikai, infokommunikációs vagy elektronikus eszköz munkavállaló általi leadásának időpontjáig a személyes adatait a munkavállaló köteles lementeni és törölni. A leadást követően az eszköz tartalmát töröljük. |
Az adatok továbbítása: | A kezelt adatokat nem továbbítjuk. |
8. Az Adatkezelési tájékoztató felülvizsgálata és elérhetősége
Fenntartjuk a jogot jelen tájékoztató felülvizsgálatára és szükség szerinti módosítására, amely indokolt lehet a vonatkozó jogszabályok vagy adatkezelési tevékenységünk, az arra alkalmazott technológia megváltozása esetén egyaránt.
Amennyiben a módosítás az Ön személyes adatainak kezelését is érinti, akkor erről haladéktalanul tájékoztatjuk, s személyes adatai további kezelését – a törvényben előírt kötelező adatkezelések kivételével – felfüggesztjük mindaddig, amíg ahhoz nem járul hozzá újra.
Kelt: Tarcal, 2020. augusztus 3.
Dr. Kovács Zoltán jegyző |